Update – (Foto’s) De hulpdiensten zijn donderdagmiddag gealarmeerd voor een verkeersongeval op de Geuzendijk in Weert.
Ter plaatse was een vrachtwagen tegen het spoorviaduct gereden. Door de botsing verloor de trekker zijn slaapcabine. De chauffeur bleef ongedeerd.
Ten gevolge van de botsing werd het treinverkeer stilgelegd. Prorail is onderweg om het viaduct te inspecteren. De NS verwacht dat het treinverkeer tussen Eindhoven en Weert rond 16.00 uur kan worden hervat.
Update
De vrachtwagen is weggesleept en het spoorviaduct geïnspecteerd. Het treinverkeer is hervat.
Actuele vertrektijden
https://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/avt?station=wt
Video’tje berging vrachtwagen
[nggallery id=’5731′]
Niet slim nee maar wie heeft ooit goedkeuring gegeven bij de gemeente voor deze achterlijke tunnel. Het slaat compleet nergens op. Op voorhand al te krap en te laag
Helemaal mee eens, het is de schuld van de tunnel! Sterker nog, als het spoor er niet lag dan was het nooit gebeurd. Conclusie, z.s.m spoor verwijderen dan kan de tunnel ook weg. Simpel toch?
What an asshole!!
Vast een gevalletje “tomtom weet de weg wel”
ik hoef dus niet naar de borden te kijken…
Man man man wat een domme ezel!
Staat ook wel erg onduidelijk aangegeven 3.3m ? de beste man zal wel hoofdpijn hebben, nou vanavond maar wat aspirientjes en optijd naar bed, kan die morgen weer barre gaander.
Wat betreft de trekker die zijn slaapcabine verloor, denk dat de trekker eerder zijn toelating op de openbare weg verloor.
Maar misschien in eigen land dat die wel nog mag barre gaander, denk dat het ook het beste is voor de beste man, ritjes om de kerk!!
oftewel Vrachtwagen is te hoog of spoorviaduct te laag.!!
Maar het kan ook zo zijn dat de chauffeur lag te slapen in zijn slaapcabine.!!
Verkeersborden die staan er al heel lang op tweeplaatsen nog wel.
Kneus..
Makkelijk roepen, als je alleen een lux wagen rijdt
Als beroepschaufeur hoor je hoogte te weten!! Er staan overal borden met de hoogte . Weet je dat niet hoor je niet in de cabine .
Dus zeker een kneus.
En “iech nicht spreche niederlends” werkt hier ook niet, want het verbodsbord voor voertuigen hoger dan 3,3 mtr, is in de Oostblok ook bekend en geldig.
De Oostblokkers rijden “blindelings” op hun navigatie, zodat ze borden langs de weg, over het hoofd zien.
Maar dan nog, als ze bij het tunneltje komen, moeten ze een bijna haakse bocht maken (langzaam rijden), om onder het tunneltje door te rijden. Normaal zou je dan wakker schrikken van en voor zo’n laag tunneltje.
Bij het 3,8 mtr hoge tunneltje op de Maaseikerweg, zou je misschien nog kunnen twijfelen. Maar hier……….
Inderdaad, een echte kneus.
“Beroepschauffeur” moet bij chauffeurs uit de Oostblok tussen grote aanhalingstekens.