VVV Midden-Limburg is als marketing organisatie het VVV-jasje ontgroeid. Tijd om de expertise nadrukkelijker te etaleren onder een nieuwe naam: Limburg Marketing.
Limburg Marketing is dé (toeristische) marketingorganisatie voor de regio. Het team is verantwoordelijk om (Midden-)Limburg nationaal en internationaal op de kaart zetten als culturele, gastvrije, groene, waterrijke regio in het hart van Limburg. Door middel van (vernieuwende) marketing inspanningen worden bezoekers verleid om langer te verblijven, meer te besteden en tot herhalingsbezoek over te gaan.
Door de grote diversiteit van de verschillende marketing en communicatie projecten en de jarenlange ervaring op dit gebied is Limburg Marketing prima in staat regionale, nationale en internationale projecten op te zetten en uit te voeren. Voorbeelden hiervan zijn de Liberation Route en de in ontwikkeling zijnde Archeo Route.
Limburg Marketing werkt samen met bedrijven in de toeristisch-recreatieve sector en de gemeenten Beesel, Maasgouw, Nederweert, Roerdalen, Roermond en Weert en met de Duitse gemeenten Brüggen, Wassenberg en Wegberg.
Het sterke VVV merk blijft het consumenten merk met de VVV Midden-Limburg website, social media, het Limburg magazine, Maasplassen magazine en ander drukwerk. De VVV vestigingen, agentschappen en informatiezuilen in Midden-Limburg vervullen de toeristische informatiefunctie ter plaatse voor Limburg Marketing.
Meer informatie: www.limburg.marketing