De coronacrisis heeft ook een enorme impact op de Weerter binnenstad. Zowel de ondernemer als de consument moet zich aanpassen aan de steeds veranderende situatie van de afgelopen weken. Dat ‘samen’ hierin het toverwoord is benadrukt Centrummanagement Weert met de campagne #kooplokaal.
Het hart van de binnenstad is de lokale ondernemer die voor je klaarstaat met een persoonlijke benadering en gastvrije glimlach. Dat mensen graag naar de binnenstad komen is omdat er wat te beleven valt. Samen een nieuwe outfit uitzoeken, gezellig lunchen en genieten tijdens evenementen. Zonder de Weerter lokale ondernemer is dat niet mogelijk.
Onder de noemer ‘#kooplokaal’ start Centrummanagement Weert een campagne waarbij het gezicht van de lokale ondernemer centraal staat. Veel bekende en lachende gezichten zijn dagelijks werkzaam in de Weerter winkels en horecagelegenheden.
De ruim 200 ondernemers in de binnenstad hebben nu meer dan ooit steun uw nodig. Samen zorgen we ervoor dat we dit overwinnen en de binnenstad in betere tijden weer een plek is waar je ongedwongen terecht kunt. Op www.cmweert.nl/kooplokaal geeft Centrummanagement daarom een aantal praktische suggesties over hoe de lokale ondernemer gesteund kan worden. Niet alle suggesties zijn direct uitvoerbaar door iedereen, maar één ding is zeker: als we samen de keuze maken om lokaal te kopen, kunnen we ook later terecht in een levendig centrum.
Het coronavirus maakt ons duidelijk, wat er in het leven écht belangrijk is…en wat randzaken en erg onbelangrijk is.
Het is goed dat de mensheid dat nog eens “ingepeperd” krijgt.!!!!
Sommige vinden het héél erg belangrijk om met een gesubsidieërde Tesla te pronken……in tegenstelling om gewoon levensgeluk te zoeken.
Dat is enkel relevant voor mensen die niet weten wat in het leven echt belangrijk is. En dat laatste is natuurlijk erg persoonlijk.
Als iemand gelukkig wordt van 3 keer per week naar de kapper gaan, wie ben jij dan om deze persoon zijn/haar geluk in te willen perken?