Gisteren is de promotiecampagne ‘de PLUS van Weert’ gelanceerd! De plus van Weert is een cross mediale campagne.
Initiatiefnemers van de campagne zijn de ondernemers van de binnenstad verenigd in de BIZ ondernemers. Daarnaast is samenwerking gevonden met BIZ vastgoed en Centrummanagement . Voor ontwikkeling is gekozen voor lokale partner Buro Beeldvang voor deze promotie van de Weerter binnenstad.
Noodzaak
Doel van de campagne is het vergroten van de bezoekersaantallen, het verblijf en de bestedingen in de Weerter binnenstad. De noodzaak en meerwaarde van een gezamenlijke promotiecampagne is in de afgelopen maanden voor de ondernemers nog duidelijker geworden.
De pluspunten
De ondernemers zijn overtuigd van de vele pluspunten die zij én de stad bezoekers en bewoners te bieden hebben. Het delen van deze punten is het uitgangspunt van de campagne.
Weert is een dorpse stad die gezelligheid, gastvrijheid en de aanwezige historie combineert met uitstekende voorzieningen. Het winkelaanbod is zeer divers en het bourgondische aanbod is groot en groeit volop.
Hiernaast heeft Weert een schat aan groene en blauwe parels voor de recreatie toerist. Al deze ingrediënten maken Weert tot een spannende stad om te blijven bezoeken en beleven. De campagne wordt per seizoen aangepast en laat steeds een mix zien van pluspunten.
Voor de ondernemers is de boodschap heel duidelijk! Weert is gezellig, gastvrij, sfeervol en heeft een geweldige centrale ligging. Kortom, ontdek deplusvanweert.nl.
Socials: https://www.facebook.com/bizondernemersweert/ en https://www.instagram.com/deplusvanweert/