Vandaag opende de gloednieuwe Albert Heijn van Heerschap Groep de deuren. De winkel in de wijk Moesel is de eerste van de in totaal vijf Jumbo-winkels van ondernemer Stan Heerschap die een Albert Heijn worden.
De supermarkt aan het Oranjeplein 225 biedt op zo’n 1.600 vierkante meter het nieuwste winkelconcept van Albert Heijn met veel vers, gemak en digitale innovaties. Het vertrouwde team van supermarktmanager Tim Keijsers staat klaar om klanten hun nieuwe Albert Heijn te laten zien.
Stan Heerschap: “We voelen ons thuis bij Albert Heijn en zijn trots op onze nieuwe winkel waar we klanten gaan verrassen met het ruime versaanbod, de 1.500 goedkope Prijsfavorieten en veel digitaal gemak. Het team heeft ontzettend hard gewerkt om vandaag als Albert Heijn-winkel open te kunnen gaan. De sfeer op het Oranjeplein blijft zoals vanouds, dat vinden wij erg belangrijk.”
Marit van Egmond: ”Wij willen er altijd en overal voor onze klanten zijn dus ik ben heel blij met de toevoeging van deze vijf prachtige winkels in de regio Midden-Limburg. Ik ben ook trots op de mooie, ambachtelijke producten van Bakkerij Heerschap die we opnemen in ons assortiment Streeckgenoten. Ik feliciteer Stan en Tim met deze opening, wens het team veel succes in de winkel en kijk natuurlijk uit naar de opening van de andere vier winkels.”
Heel veel vers
Bij Albert Heijn Heerschap Moesel hebben klanten keuze uit een groot versaanbod. Je vindt er van alles, van bloemkool en paksoi tot de lekkerste vega(n) producten en verse maaltijden. Op het versplein zorgt dry misting, een systeem dat groente en fruit goed op temperatuur houdt, dat alles langer vers blijft. Voor ontbijt, lunch en borrel is er een uitgebreid assortiment vleeswaren, kaas, salades en tapas.
De bakkerijafdeling biedt alle vertrouwde producten van Bakkerij Heerschap met bijvoorbeeld de Biezunjer desembroden en de vlaaien. Ook andere Limburgse lekkernijen zoals zuurvlees, koude schotel en knapkoek zijn verkrijgbaar. “En met de 1.500 Prijsfavorieten en elke week meer dan 1.500 Bonusaanbiedingen is er ook volop keuze in prijs”, aldus Tim Keijsers.
Acht zelfscankassa’s
Albert Heijn Heerschap Moesel is dankzij de ingrijpende verbouwing veel groter dan eerst. De gangpaden zijn lekker breed en de afdelingen overzichtelijk ingedeeld. Bij alle producten hangen elektronische schapkaartjes en grote beeldschermen geven informatie over seizoensproducten en inspiratie voor lekkere recepten. Er zijn acht zelfscankassa’s. Als klanten bij de gewone kassa willen afrekenen, kan dat natuurlijk. De winkel biedt veel extra service met bijvoorbeeld de stomerij, het afhaalpunt van bol.com en het oplaadstation voor de OV-chipkaart. Ook is er een mooie bloemen- en plantenafdeling.
Samenwerking Albert Heijn en Heerschap Groep
Vorig jaar zomer maakte Heerschap Groep en Albert Heijn hun samenwerking bekend. Heerschap Groep gaat met vijf Jumbo- winkels over op de Albert Heijn-formule. Daarnaast worden ambachtelijke producten van Bakkerij Heerschap toegevoegd aan het assortiment Streeckgenoten van Albert Heijn.
Bekijk een video via: https://youtu.be/UWKNR_ZqJyo
Schnabbel en Babbel hebben een aardige bijverdienste gezien de opeenvolgende winkelopeningen wat ons nog te wachten staat. ?
Nu maar hopen dat deze hamsters geen corona krijgen zoals die in China vorige week.
Appie staat niet bekend om een goede planning vd organisatie. Winkelbeeld staat absoluut niet hoog op de prio lijst. Zowel op de Dries als in de stad is het vaak misgrijpen in de ochtend, omdat vakken nauwelijks zijn aangevuld. Personeel is ook niet overal voor opgeleid. Tig baliemedewerksters en caissières, maar niemand die weet hoe ze in de winkel moeten uithelpen. Daarnaast heeft AH meer producten dan de jumbo. Meer kwaliteit wat nagestreefd dient te worden. Ik geef het een kwestie van tijd voordat het gros gaat mekkeren.
Ik blijf lekker naar het collegeplein gaan.
Hi Jeroen! Wat jammer om te horen dat jouw bezoek aan Albert Heijn niet aan je verwachtingen voldeed. Hoewel de kleur van onze winkels veranderd, de winkels groter worden en we een veel breder assortiment krijgen is er één ding wat niet zal veranderen: het vertrouwde team en de kennis en service die je van onze medewerkers gewend bent. Alle collega’s verhuizen namelijk mee naar de nieuwe winkels! Daarnaast maken we bij AH Heerschap extra tijd vrij voor opleidingen, trainingen, winkelbeeld (bijvoorbeeld spiegelen) om de klant een optimale winkelervaring te kunnen bieden. Kom het gerust ervaren!
Ik begrijp jullie wel hoor! En er zullen genoeg mensen boodschappen bij jullie blijven doen. Maar de formule van AH komt niet overeen met mijn doelstellingen.
Ik zou ook liegen,als ik zeg, dat ik er nog nooit met een een manager (* bij de AH)over heb gesproken.
Als het aan mij ligt, staat een klant centraal. En wat er achter de schermen gebeurt is voor diezelfde klant niet belangrijk. Denk dus aan trainingen opleidingen etc.
Maar wat hebben we aan trainingen als er geen ‘situationeel’ leiding gegeven wordt? Oudere medewerkers voelen zich te goed om een opleiding(* of opfriscursus) te volgen en zijn niet bepaald meegaand met de manager om de basis uit te voeren( bijvoorbeeld winkelbeeld als vullen vd schappen). En jongeren hebben vaak minder motivatie als ze een onderdeel niet onder de knie hebben of een taak moeten uitvoeren die ze niet ligt.
Dus het ligt vooral aan de het geven van structuur aan mensen zodra ze bij jullie komen werken. Toeval of niet, op beide adressen zag ik dit al jaren gebeuren. Het gevolg is dat men op beleidsniveau,vaak, niet weet wat er speelt op de vloer. Maar de klant gaat het wel degelijk merken.
Het komt het anders voor dat bij de jumbo amper manco’s zijn in de ochtenduren en niet zoveel producten over de datum? Of toeval dat het alleen bij de AH voorkomt? Bij beide ook nog?
En ik ben best bereid om nu boodschappen te doen op Moesel. De winkel is nieuw, het is spannend voor beide partijen. Maar ik denk probleemoplossend en niet symptoombestrijdend. En mijn gevoel zegt( en ervaring leert), terwijl ik er geen pessimistische levenstijl op nahoudt, dat ik over een paar weken toch weer gelijk krijg.
Succes met jullie toekomst, ik hoop dat de winkel naar jullie tevredenheid is getransformeerd en werk ze daar op het Oranjeplein!
Bedankt voor je reactie en de tips! Wellicht kunnen we er eens over bellen? We zijn erg benieuwd naar je ervaringen en nemen dit graag mee voor onze winkels! Mocht je hier voor openstaan, zou je dan een e-mail met je telefoonnummer naar [email protected] willen sturen?
?
Wat ziet er dat perfect uit, veel succes met jullie nieuwe zaak.
Dankjewel Paul!
Succes met jullie zaak, moge de zaak floreren.