Afgelopen weekenden werden teleurgestelde gasten geconfronteerd met de sluiting van Misshi Sushi, een (voormalig) sushi-restaurant aan de Korenmarkt in Weert. Bij aankomst bij het restaurant ontdekten ze dat de deuren gesloten waren en het interieur grotendeels was verwijderd. Het restaurant is al een aantal weken gesloten.
Ondanks dat de website en de Facebookpagina van het restaurant nog steeds actief zijn, kunnen gasten geen contact krijgen via telefoon. Ook via Thuisbezorgd kun je niet meer bestellen. Online reserveringen worden echter nog steeds geaccepteerd, maar het resultaat is dat mensen voor een gesloten deur staan.
Misshi Sushi is officieel uitgeschreven uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel, wat wijst op een permanente sluiting. Uit navraag blijkt dat het restaurant inderdaad is gesloten. Er was geen keukenpersoneel meer te vinden om het restaurant draaiende te kunnen houden.
Gelukkig zijn er in Weert nog steeds tal van andere restaurants waar sushi-liefhebbers terecht kunnen. Hoewel de sluiting van Misshi Sushi wellicht een gemis zal zijn voor de Weertenaren, biedt de diversiteit van eetgelegenheden in de stad nog steeds voldoende alternatieven.
Maakt niet uit, slechtste service in heel weert.
“Oh ja u heeft besteld meneer, de bezorger is er nog niet duurt nog 3 kwartier.”
Na 3 kwartier weer aan de telefoon “Oh ja de bezorger vertrekt nu”
Na een uur nog niet bezorgd, weer bellen. “Bezorger is onderweg!”
Nog een uur later, op hoge poten er heen. Wie kwamen we daar tegen, inderdaad de bezorger.. wat was de sushi-chef aan het doen? Inderdaad, mijn bestelling aan het afronden..
Op zo een manier verwonderd het mij niets dat de boel in de soep gelopen is, met zo een service kan men beter ergens anders heen gaan.
Mij ook niet, een keertje wat later komen is geen probleem. Bij echt lang kun je wel even bellen, maar dit is absurd.
Mss dat t Ingelke kan uitbreiden..
HELAAS!!!