Enro Energy bedankt eerste klant ter ere van 12,5-jarig jubileum

Spotlight Reageer 5 min. leestijd
Foto via Enro Energy

“Leuk om te zien dat Enro Energy na 12,5 jaar zo gegroeid is!”, aldus Petra Creemers, eigenaresse van Relife Fitness. “Het grappige is dat ik Roy destijds aanspoorde om voor zichzelf te beginnen.” Als dank hiervoor bracht Roy Willekens, eigenaar van Enro Energy, ter ere van het 12,5-jarig bestaan van zijn bedrijf een bezoek aan Petra.

Roy: “Met sommige klanten heb je toch een speciale band. Toen ik nadacht over het begin van Enro Energy, dacht ik gelijk aan Petra. Zij was een van de eerste klanten.” Al in 2009 ging Roy bij Petra langs voor het regelen van de energiezaken voor de locatie van Relife Fitness in Hunsel, terwijl de huidige locatie in Stramproy net geopend was. Grootzakelijke aansluitingen behoorden echter niet tot de mogelijkheden die Roy via het bedrijf waarvoor hij destijds werkte mocht aanbieden. Dat veranderde in 2011, toen hij Enro Energy oprichtte en ook de sportschool van Petra in Stramproy van energie kon voorzien.

Voor Petra zijn stroom en gas basisdiensten die zij zo goedkoop en zorgeloos mogelijk geregeld wil hebben. Petra: “Wij zijn heel gelukkig dat Enro Energy voor ons in de coronaperiode langdurige contracten heeft afgesloten waar wij nog steeds van profiteren. Van menig collega hoorde ik verhalen dat zij in de energiecrisis ineens vier keer meer gingen betalen voor energie. Dat is ons gelukkig bespaard gebleven.”

Over Enro Energy

Met Enro Energy maakt Roy Willekens de complexe wereld van energie namelijk overzichtelijker voor de zakelijke markt. Voor klanten zoals Petra dus, en vele andere ondernemers in de wijde omgeving. Door een langdurige relatie aan te gaan met ondernemers in de regio is Enro Energy in staat om op gunstige inkoopmomenten contracten af te sluiten voor deze klanten. Daarbij is Enro Energy onafhankelijk in de keuze van energieleveranciers: het bedrijf ontvangt geen bonussen van leveranciers, maar brengt de klanten vaste servicekosten in rekening waardoor zij op de tarieven nóg gunstiger kunnen inkopen.

“Jaren geleden was energie voor menig bedrijf een kostenpost welke niet de hoogste prioriteit had. De inkoopprijzen waren laag en de vraag naar verduurzaming speelde veel minder. Als gevolg van de recente ontwikkelingen op de energiemarkt krijgen veel bedrijven echter te maken met netcongestie en terugleverkosten. Daarom zijn we op dit moment bij een aantal bedrijven ook bezig de aansturing van hun zonnepanelen te regelen, zodat zij het rendement hiervan zien toenemen.”

Dankzij de betrokkenheid van Enro Energy groeit de loyale klantenkring van het bedrijf al 12,5 jaar gestaag door. Het doel, samen een besparing realiseren op de energierekening, wordt telkens weer behaald. Door Roy en zijn inmiddels twee medewerksters Tanja en Ivana.

Jubileum

Ter ere van het 12,5-jarig jubileum van Enro Energy wilde Roy Petra verrassen en is hij langsgegaan om haar te bedanken voor haar loyaliteit en vertrouwen gedurende al deze jaren. “Wat een leuke verrassing, en zeer attent!”, aldus een blij verraste Petra.

Ook achter de schermen wordt er momenteel veel ‘energie’ gestoken in de viering van het 12,5-jarig jubileum van Enro Energy. Zo komt er een nieuwe website, wordt de branding van het bedrijf aangepakt en gaat er een frisse wind door de sociale media kanalen van Enro Energy. “Wij willen hiermee vooral meer voor onze klanten kunnen betekenen door hen van meer gemak te voorzien. De bedoeling is om onze klanten op de hoogte te houden van de actualiteiten rondom de energiemarkt, maar daarnaast willen wij hen als blijk van waardering ook wat vaker in het zonnetje zetten.”

De nieuwste ontwikkelingen bij Enro Energy zijn, in afwachting van de vernieuwde website, te volgen via Facebook en Instagram.

Deel dit bericht
Geef reactie