Geslaagde 2e editie Comm op!

Algemeen Weert Reageer 2 min. leestijd

Tijdens Comm op! bij Punt Welzijn op 5 juni hebben ruim 20 marketing- en communicatieprofessionals met veel enthousiasme gewerkt aan het oplossen van marketing uitdagingen bij Weerter verenigingen.

Natasja van Eijsden: “de tweede editie van Comm op! Is op alle fronten geslaagd”. Afgevaardigden van Stedelijke Harmonie St. Antonius, Geologische Vereniging, Toon Hermanshuis, Samenfonds 0495 en de Cliëntenraad SJG werkten samen met de professionals aan onderwerpen zoals het vergroten van de naamsbekendheid en de werving van leden en vrijwilligers.

“Veel praktische tips en een langere termijn agenda om onze doelgroep beter te bereiken. Heel fijn om samen te kunnen sparren over onze uitdagingen. Super dat professionals ons een dag gratis helpen met advies en ondersteuning”. Kregen we als reacties van de aanwezige bestuursleden. Ook de marketing- en communicatieprofessionals zijn enthousiast over het concept: “het is professioneel georganiseerd”, “fijn om kennis te maken met andere Weerter marketing- en communicatie mensen” en “super interessant om een dag bezig te zijn met compleet andere marketing-en communicatievraagstukken”.

Comm op! is nu voor de tweede keer georganiseerd op initiatief van Natasja van Eijsden, zelf marketing professional. Zij vertelt: “Ik heb meegedaan aan een soortgelijk project in Eindhoven en dacht naderhand: Waarom hebben we dit niet in Weert? Want ik zie dat Weert veel mooie organisaties heeft die zich inzetten voor de samenleving.”

Na overleg met Punt Welzijn, was al snel duidelijk dat een dag als deze helemaal aansluit bij één van de doelstellingen van het team Vrijwillige Inzet; het leggen van verbindingen tussen professionals vanuit bedrijven en vrijwilligersorganisaties. Voor Comm op! hadden zich in totaal 9 vrijwilligersorganisaties uit Weert aangemeld. De vier organisaties die op 5 juni niet werden ondersteund, kunnen rekenen op hulp op een ander moment.

Deel dit bericht
Geef reactie